Blogger mı wordpress mi?

Posted on
  • 26 Ekim 2012 Cuma
  • by
  • Unknown
  • in

  • Merhaba sevgili okurlar;

    Neden böyle bir yazı yazdığımı blog dünyasıyla az çok ilgilenmiş olanlar gayet iyi anlayacaklardır. Bunu yazıyorum ama bildiğiniz gibi aslında siteyi 2 ay önce wordpress temelleri üzerinde gezitatilrehberi.net olarak açtım. Çok büyük hayallerle açtım, hem tanıtımlar yapıp hem de gezi notlarımı paylaşacağım niyetiyle açtım. Heyecanla alan adını kaydettirdim, sonra hosting aldım, wordpress kurulumu kolay zaten. En çok da tema seçmek zorladı beni. Hala da zorlamakta. Eskiden blogger üzerinden sırtını Google'a dayayarak blog açmak çok daha cazip idi. Her ne kadar blogger'ın özellikleri wordpress kadar çok olmasa da, seo konusunda wordpress kadar başarılı olmasa da; blogun kapanma ihtimalinin olmaması, saldırılara göğüs gerebilecek güvenlik önlemleri, hosting masrafınızın olmayışı bloggerı oldukça cazip kılıyordu. Ama şimdi geçmiş yıllarda Türkiye'den blogger'a erişimin yasaklanması gibi olumsuz bir tabloyla karşılaştık. Sonunda aşıldı bu problem ancak yine de insan iki kez düşünmek istiyor. Hoş benim sitemin adı her zaman aynı kalacak ama link yapısı, kategori yapısı değişeceği için olası bir taşınma işleminde pek çok link geçersiz sayılacak ve ititbar kaybı yaşayacağım.
    Neyse sanırım yazıyı yazarken de yavaş yavaş fikrim oluşmaya başladı. Bir süre daha Wordpress ile kendi hostingimde devam edeceğim çünkü aldığım bir takım backlinkler var ve alt sayfalara olan backlinkler sadece wordpress yapısına uygun. Eğer şu anda bir değişiklik yaparsam o backlinklerin boşa gitmesi söz konusu olabilir.
    Herkese mutlu huzurlu keyifli bayramlar diliyorum. İyi gezmeler. :)

    0 yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2014
    Sponsored by :