THY öğrenci indiriminden nasıl faydalanabilirim?

Posted on
  • 1 Kasım 2012 Perşembe
  • by
  • Unknown
  • in
  • Etiketler: , , ,

  • Yurt içi uçak biletinizi  Türk Hava Yolları internet sitesinden satın alırken 13-24 yaş arasındaki kısımdan kişi sayısı seçerek bilet alırsanız tüm ücretler üzerinden %25 oranında öğrenci indirimi uygulanmaktadır. Türkiye-Ercan arasında seyahat edecek öğrenciler için yaş sınırı 13-28 olarak uygulanmaktadır. Bileti internetten satın aldıktan sonra check-in sırasında öğrenci kimlik kartı ibraz etmeniz gerekmektedir.
    Dış hat seferlerinde ise; yıllık devamlı öğretim yapan bir okulda kayıtlı olmanız gerekmektedir. Yaş limitinin üst sınırı ve indirim oranı yolculuk yapılacak ülkelere göre değişiklik göstereceğinden, seyahat planınız kesinleştiğinde THY Satış Ofisleri’ne veya yetkili seyahat acentalarına başvurmanız gerekmektedir.


    2 yorum:

    onur demiray dedi ki...

    merhaba ben istanbul-trabzon arası uçuş için thy'den bir bilet aldım öğrenci indiriminden yararlandım ve 15 ekimde uçucam oraya gittiğimde öğrenci kimlik kartımı görmek isticekler ben ise açık lise öğrencisiyim ve açık lise öğrenci kimlik kartım var bu geçerli olur mu ?

    onur demiray dedi ki...

    Cevabınızı mail olarak e-postama atarsanız çok sevinirim.İyi günler.

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2014
    Sponsored by :